BLIK od 22.11.2021 w Naszym Banku

 

  • Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny teraz w aplikacji mobilnej
  • Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Warcie  lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z systemem Android i iOS z zainstalowaną aplikacją mobilną mobileNet
  • Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    • Limity płatności BLIKmożna ustawiać w bankowości elektronicznej eBankNet (zakres od 500,00 zł do 5.000,00 zł) w zakładce Mój profil - zarządzaj limitami
  • Jak aktywować BLIKA?

    Aby aktywować BLIK w aplikacji mobilnej naciśnij BLIK na głównym ekranie aplikacji. Następnie Włącz płatność BLIK, zaakceptuj Regulamin i zatwierdź swoim kodem e-PIN.
    Gotowe - BLIK jest aktywny.

 


BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

www

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  6. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów


Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu e-PIN do aplikacji mobilnej
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe;
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją mobilną i nie przechowuj razem z nim kodu e-PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

Do pobrania:

Regulamin usługi BLIK

Informacja o aplikacji mobileNet

Jak zainstalować i użytkować aplikację mobileNet

AKTUALNOŚCI

  • 28-09-2022 Zmiana opłat i prowizji z dniem 08.11.2022

    Na podstawie uchwały Zarządu Banku Spółdzielczego w Warcie nr29/7/2022 z dnia 08.09.2022r., z dniem...

  • 05-08-2022 VOICE PHISHING

    CZYLI OSZUSTWO Z WYKORZYSTANIEM POŁĄCZENIA TELEFONICZNEGO Vishing polega na podszywaniu się pod...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia   5,59%
WIBOR 3M - średnia   6,42%
WIBID 1M - średnia   5,39%
Stopa referencyjna   6,00%

KURSY WALUT

2022-09-30
Obowiązuje od godziny 16:00
USD 5.0328
EUR 4.8637
CHF 5.1200
GBP 5.4331