Skip to main content
  • Aktualności
  • Informacja o niedostępności niektórych usług w dniach 21-24 czerwca

Aktualności

Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

 

Termin  Funkcjonalność / usługa  Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?
W sobotę 22.06
w godzinach 06.00-12.00
Moje ID Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach

Przez cały weekend

od 21.06, godz.17.00

do 24.06, godz. 6.00

BLIK – przelewy na telefon Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
Przelewy Elixir Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych
Transakcje walutowe Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee

Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+ 

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Znajdziesz nas też tutaj