Home Aktualności

Podstawowe stopy procentowe NBP

  • Referencyjna 1,50
  • Lombardowa 2,50
  • Depozytowa 0,50
  • Redyskonto weksli 1,75

Obowiązuje od dnia 2015-03-04

WIBOR

Średni WIBOR 3M

w II kwartale 2018 wyniósł 1,70

Aktualności
eBankowość zmiana sposobu autoryzacji PDF Drukuj

Bank Spółdzielczy w Warcie informuje, iż od dnia 23.05.2018 r. autoryzacja płatności internetowych będzie się odbywać za pomocą hasła SMS, w związku z tym Bank nie będzie odnawiał papierowych list haseł jednorazowych. W razie pytań prosimy o kontakt z placówkami Banku.

 
Mechanizm Podzielonej Płatności

Z dniem 1 lipca 2018 r. zacznie obowiązywać Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw wprowadzająca mechanizm podzielonej płatności (ang. Split Payment).

Link do ustawy: http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20180000062

 

Czytaj więcej


 

 

Więcej…
 
Od 1 stycznia wszyscy podatnicy VAT wysyłają JPK_VAT PDF Drukuj

Mikroprzedsiębiorco ! Jesteś płatnikiem VAT i składasz deklaracje VAT-7 lub VAT-7K ?
ZŁÓŻ JPK JUŻ TERAZ!!

 
PDF Drukuj

 
Informacja w sprawie konieczności podawania kompletnych danych płatników i odbiorców transferów środków pieniężnych PDF Drukuj

Szanowni Państwo,

Bank Spółdzielczy w Warcie informuje, iż dla zapewnienia zgodności z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 r. w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych, należy umieszczać na dyspozycjach dokonania przelewu krajowego lub zagranicznego bez względu na walutę, składanych zarówno w formie papierowej, jak i za pośrednictwem systemu bankowości internetowej i mobilnej następujące informacje:

  • numer rachunku zleceniodawcy oraz numer rachunku odbiorcy,
  • pełną nazwę / imię i nazwisko zleceniodawcy,
  • pełną nazwę / imię i nazwisko odbiorcy,
  • pełny adres zleceniodawcy: miasto, nazwa ulicy z numerem domu i lokalu.

Przelewy z brakującymi lub błędnymi informacjami o zleceniodawcy lub odbiorcy, ze względu na obowiązki wynikające ze wskazanego powyżej Rozporządzenia mogą powodować:

  • opóźnienie w wykonaniu zleconego przelewu
  • odrzucenie przelewu
  • wstrzymanie przelewu

W związku z powyższym zwracamy się do Państwa z prośbą o dokładne uzupełnianie:

danych zleceniodawcy i odbiorcy w przypadku dyspozycji papierowych,

  • danych odbiorcy dla płatności dokonywanych za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej (prosimy o sprawdzenie czy dane kontrahentów, które mają Państwo zapisane w swoich systemach lub w systemie bankowości internetowej naszego Banku są kompletne, tj. zgodne z powyższym zakresem danych).
  • Powyższe dane nie powinny zawierać inicjałów, pseudonimów, nieoficjalnych zwrotów lub skrótów, poza ogólnie przyjętymi dla form prawnych.

Jednocześnie ze względu na obowiązek sprawdzania przez Bank kompletności danych zleceniodawcy i odbiorcy przelewu zwracamy się o przekazanie kontrahentom lub osobom, od których otrzymują Państwo przelewy krajowe i zagraniczne swoich pełnych danych, tj. imienia i nazwiska lub nazwy Państwa firmy, zgodnej z dokumentami rejestrowymi złożonymi w Banku (jeśli takich danych obecnie nie posiadają).

Ponadto w związku ze wskazanym Rozporządzeniem pracownicy Banku będą prosić Państwa o okazanie dokumentu tożsamości w przypadku dokonywania transferów środków pieniężnych, w tym wpłat gotówkowych, bez względu na kwotę transakcji.

Powyższe zasady są podyktowane koniecznością wypełniania przez Bank obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.

 
«pierwszapoprzednia123456następnaostatnia»